Längtar!

Jag längtar som tusan till imorgon för då är jag ledig! Ska njuta denna enda lediga dag på hela veckan :) Det värsta är att ja måste få in nån tvätt antingen imorgon eller torsdag morgon och inget av det lockar.. men har ingen tid över nån annan dag och Jacke ska spela tävlingar hela veckan. Skulle vilja strunta i tvätten men det går ju inte heller eftersom min kära sambo åker till Afghanistan på måndag och lär vilja ha med sig rena kläder :)

Känner mig faktiskt ruskigt slut nu.. räknade ut att jag jobbar 62 timmar denna vecka (söndag-söndag). Men men det är ingen idé att tänka på hur många timmar man gör utan det är bara köra på så är snart den här veckan över också! :)

Nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Verkar bli härligt väder, ha en finfin dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0