hemma igen!

Det blev ingen överdrivet lång sväng.. i princip bara en dag i Sthlm men det va en mycket trevlig dag med bra väder :D
Idag har vi varit i Norrtäljde o hälsat på mormor och då hade vi också turen att träffa Moster Anna och mina kusiner Ida och Julle. Det är 7 år sen ja va ner dit sist så det va verkligen kul! Visade Jacke lite av den lilla mysiga staden också eftersom det är så fantastiskt fint där :)

Blev att vi åkte hem idag för att jag tog på mig att jobba extra imorgon. Det är inte lätt att få tag på vikarier nu på sommaren då alla vikarier redan jobbar så jag tyckte att ja kan ställa upp :)

Jobbar rätt mycket den här veckan som kommer.
Schemat för de kommande dagarna:

Söndag (imorgon): 7-21
Måndag: 7-21
Tisdag: 7-17
Onsdag: Ledig
Torsdag: 16-21
Fredag: 7-17
Lördag: 7-21
Söndag: 7-17

Nu ska ja gå o lägga mig o läsa lite tror ja!
Gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0