Zumba

Yes, idag gick jag, Jessica och Linda på Zumba passet och det var skit kul! Blev helt slut och det är ju hur skönt som helst :)
Nu ikväll har jag suttit ett par timmar med datan och gjort bra många uppgifter. Ska satsa på att fortsätta imorgon och komma så långt som bara möjligt, vill verkligen bli klar med det här snarast.

Känns faktiskt ganska upplyftande att jag börjat träna, pluggar upp det här betyget och har börjat umgås med tjejerna på jobbet genom träningen o så. Livet har tagit en vändning precis som jag lovade mig själv i och med det nya året. Var längesen jag kände mig så nöjd med mig själv som jag gör nu.
Dessutom så blir det inte så jobbigt att Jacke är borta heller då man har lite att sysselsätta sig med. Jag saknar han självklart jätte mycket men det är inget som tynger mig. Han kommer ju hem snart och jag har ju varit inställd på att han ska vara borta och jobba såhär.

Nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon.

Ha det bra och Sovgott! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sörran

Såg dig på Zumban igår:-D jag var på indoor walking. Pusss<3

2011-01-20 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0