Tycker inte om när det blir såhär.

Skulle kliva upp vid halv 8 jag för att kunna ta det lugnt nu på morgonen innan ja ska iväg på skolan.. men icke sa nicke, jag har inte tagit mig upp förrän nu. Är så trött så jag vill bara gå och lägga mig igen. Det blir såhär när jag får sovmorgon och sover längre än ca 6-7 timmar. Hopplöst.

Ska på skolan nu på morgonen och det borde inte ta alltför lång tid eftersom det är en introduktion bara. Ska prata med läraren och försöka lägga upp nåt bra schema. För jag hoppas dom fattar att jag inte kan vara där flera dar i veckan - omöjligt! Ska bli skönt och få den här datan gjord iaf. :)

Hade en ambition om att jag skulle ta mig iväg till Helex och träna lite idag, mjukstarta inför morgondagen då jag och Jessica ska köra igång. Men just nu känns det ruskigt avlägset att träna idag när jag är så trött. Men tar väl med mig träningskläderna och ser om jag orkar mig dit. :)

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0