Rätt beslut

Idag tog jag helt rätt beslut känner jag nu! Idag jobbade jag 7-12 och 16-21, var alltså ledig 4 timmar mitt på dan och då brukar jag antingen lägga mig o sova eller gå på stan men idag masade jag och Jeanette oss iväg på gymmet. Körde 1 timmes fys träning och det känns grymt bra! Har inte varit trött ikväll på jobbet förrän nu när jag kommer hem och sätter mig o tar de lugnt. Så det är helt sant att man blir piggare av att träna!
Jag hade betsämt mig redan tidigare i veckan för att träna men som vanligt så höll jag på o balla ur imorse o tänkte att jag skulle strunta i de. Man har ju alltid så himla bra undanflykter så man kan slippa träna.. Fast idag så sa jag åt mig själv att skärpa till mig och jag tänkte förbi träningen, på hur skönt det skulle va efteråt! :)

Imorgon jobbar jag 7-17 och sen är denna helg gjord. 17:15 ska jag möta upp pappa, Britta och Johanna och vi ska gå o äta på Kina eftersom Britta fyller år. Iofs känner jag nu att jag kanske ångrar mig ändå.. finns ingen mat där som jag tycker om så egentligen är de ju dumt att gå dit. Ja, jag vet inte hur jag ska göra.

Nu ska jag iaf gå o lägga mig!
Gonatt! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0