Morrn morrn!

Godmorgon!

Tänkte att jag måste lägga in veckans schema:
Idag: 8-17
Onsdag: 8-13
Torsdag: 7-15
Fredag: 7-15
Lördag- Söndag: Ledig.

Som ni ser så har jag en riktig light-vecka! :) Så det blir mycket pluggande och träning såklart. Imorgon ska jag o Jessica gå på ett Zumba pass och sen får jag se vilken dag jag tränar. Förmodligen nån av dagarna då jag jobbar till 15, så jag kan gå ner direkt efter jobbet - Blir lättast så :)

Igår va ja me mamsen till Birsta där Emilie fixade mammas hår. Klippte o färgade. Det blev faktiskt riktigt snyggt men men är ovan att se henne sådär rödhårig :) Tror att hon själv gillade det också, men det är ju en vanesak.
Efter Birsta hälsade vi på brorsan i hans hyrda lägenhet i stan. Jätte fin lägenhet, synd att han bara får ha den ett par månader..  

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet och kila.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0