Middag

Igår satt jag länge och funderade på hur jag skulle lägga upp eftermiddagen och kvällen.. så till slut bestämde jag mig för att plugga. Kom på med hjälp av Jacke att det är ju faktiskt viktigast att bli klar med den här kursen! :)

Kom ju på också vid 20 tiden att jag inte ätit nån middag och inte hade nån matlåda.. Kände att det va alldeles för sent att äta då så jag ställde mig o gjorde iordning en macka och en kopp te. Kändes faktiskt lite mättande. :) Men matlåda lagade jag iaf och jag tror det blev kanon-gott! Ugnsgratinerade grönsaker och lax. Det både luktade och såg gott ut :)

Nu ska jag äta frukost för jag är vrålhungrig! :)

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0