Får ingen ordning

Schemat den här vecka vill inte riktigt bli som jag vill.. Jag har funderat och funderat över hur jag ska göra. Vilka dagar ska jag träna och när ska jag städa? Jag måste handla innan helgen och det är diverse som ska vara gjort.

Dessutom måste jag plugga minst 2 dagar för jag tänkte bli klar med hela kursen nästa vecka! Så jag måste plugga både inför Excel provet och slutprovet, samt göra klar alla uppgifter på PowerPoint och Internet/Datorn. Iofs så vet jag att det går fort med uppgifterna men ändå, jag vill ta mig tid att fixa allt så de inte blir en massa pluggande i sista sekund! :)

Sen sitter jag och funderar över vilken av kvällarna jag ska hinna övningsköra för det vill jag också göra!
Men ja, allt faller nog på plats ganska snart :)

Nu ska jag kila på jobbet!
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0