En lång dag.

Jag har verkligen en lång dag framför mig och det gör mig trött. Men det är ju bara idag så det ska säkert inte va nå problem.
Ska på skolan nu 8:20-11:20. Sen ska jag jobba 13-21.. så det känns som sagt lite segt.

Veckans schema:
Tisdag: 8-13
Onsdag: 7-16
Torsdag: ledig
Fredag: 16-21
Lördag: ledig
Söndag: ledig.

Som ni ser så har jag ett ganska lätt schema den här veckan.. Egentligen skulle jag ha jobbat hela helgen också men vi ska fira Linda på lördag så jag tog ledigt. Känns väl segt att ta ledigt sista helgen jag har på mitt schema men jag hoppas väl att jag får jobba mera framöver!
Det här är alltså min sista vecka på schema och sen vet jag inget mer.. men jag hoppas ju såklart att det ska finnas nåt mer vikariat till mig för det är inte kul att hålla på med dom här timmarna, nån dag här o nån dag där.

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0