Data

Idag har jag vistats på skolan och de känns riktigt skönt att varit där. Jag har ju gjort klar första delen i datan och ska snarast sätta igång med resten. Tänkte försöka satsa på att bli klar med hela kursen inom typ 2 veckor. Det är ju bara att plugga lite varje dag. Det enda som hindrar mig nu är att jag inte fått min bok än men den bör komma vilken dag som helst nu! :)




Har försökt städa undan lite här nu i eftermiddag men de går segt, sncka om att ja tappat motivationen till de här med städning. Men om man tar lite i taget och sen håller de rent så ska de väl inte va nå problem :)

Mamma kommer vid 16:30, då ska ja med henne till Birsta där hon ska klippa och färga sig hos Emilie. Jag hänger på eftersom jag är ledig..får jag ju träffa både mamma och Emilie. Dom som ja träffar så sällan! Nice :)

Koka lite kaffe nu så ja inte somnar!
Ha en fantastisk eftermiddag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0