Clean

Så jäkla skönt när man städat klart! Det tar ju inte lång tid egentligen men ändå drar man sig för det i en evighet!

Jobbar ju ikväll 16-21 och sen är man ledig igen.
Skulle ju jobba hela helgen men tog ledigt eftersom det är party hos Linda imorgon. Hon har fyllt år och nu ska hon firas! :) Ska bli jätte kul! :)
Först imorgon så ska jag, Jessica, Jeanette och Siw ta en sväng på stan.. kanske hitta nåt o ha på sig, gå o fika och gå på "boa" o sådär. 

Jag har verkligen lyckats denna månad med mitt nyårslöfte! Är riktigt nöjd måste jag säga :) Nyårslöftet va ju att vara mer social och ändra mitt liv. Umgås mer med folk och inte vara så inskränkt. Som sagt så har det funkat! Jag säger sällan nej om nån vill hitta på nåt. Förut sa jag ju nej till allt, hade alltid nån dålig förklaring till varför jag inte kunde hänga på..fast det var ju bara för att jag va lat och hemmakär. Riktigt nöjd med mig själv nu som åtminstone försöker göra mig själv till en lyckligare och aktivare människa! :)

Nej, det är väl dags o äta nåt och ta en dusch!

Ha det bra! :) 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0