Tack tack tack!

Nu ska jag berätta något som jag egentligen ville berätta igår men jag kunde inte för då va de fortfarande lite hemligt.

I torsdags var jag hos mamma och tänkte stanna där till fredag.. men då ringde dom från jobbet och ville att jag skulle jobba så jag åkte hem.
Väl hemma upptäckte jag att tidningen saknades utanför lägenhetsdörren och tyckte att de va lite skumt. Jag öppnade dörren och inne i lägenheten var det mörkt men mitt på golvet i hallen stod det en vas med rosor. Jag blev såklart jäkligt brydd och tänkte att Jackes mamma kanske hade varit dit med dom från Jacke eftersom hon är den enda med nyckel.
Sekunden senare kommer Jacke ut från vardagsrummet och jag blev ännu mer chockad, jag trodde såklart att jag inbillade mig att han stog där.. rena rama önsketänkandet trodde jag och hade lust att slå huvet i väggen. :)
Han va hemma en vecka tidigare och hade vetat om det länge men ville överraska.. och det gjorde han verkligen! Han är ju för underbar!
I vardagsrummet hade han tänt en massa värmeljus och ställt fram en flaska vin coh 2 glas.
Fattar ni vilken jävulsk tur de va att jobbet ringde, annars hade jag ju stannat i Bispgården utan vetskap om att Jacke va hemma.
Även att Jacke hade ringt till Emilie och frågat henne vart ja va och när jag skulle komma hem. Så hon ringde ju mig och hörde sig för om det :)

Idag blire städ och tvätt samt umgås med hjärtat :) Ikväll kommer min älskade vän Elina och det känns som de va skit längesen vi träffades nu så det ska bli jätte kul! :)

Nu måste jag ner i tvättstugan,
Ha en fin dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0