Så skönt att va igång.

Nu har ja varit leidg i lite mer än en vecka och även om det varit riktigt skönt så är det ännu skönare att få lite rutin igen :) Det va jätte skönt att jobba idag, även om jag va trött på jobbet så känns det väldigt bra nu! Efter jobbet drog jag o Jessica raka spåret på Helex och tog ett Zumba pass. Och jag förundras över hur kul och fruktansvärt jobbigt det är! :) Blir helt klart fler Zumba pass kan ja lova..

Nu har jag o Jacksson ganska nyligen käkat middag och han sitter o grejar med sin nya Iphone.. känns ganska skönt iofs med tanke på att jag gick rakt in i väggen efter maten.. så då får ja sitta här o koppla av lite :)

Ha en bra kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0