PowerNap!

Har varit fullständigt överslut idag.. men det är nog för att jag låg vaken länge o surra me Elina inatt. Så det blev inte många timmars sömn.. :) Men allt går bara man ger sig sjutton på de.
Jag sov en stund nu på efetrmiddagen, bara typ 25 minuter men det var tillräckligt. Sen vaknade jag med ny energi och orkade ta itu med hemmet. Bytt ramar, packat upp det jag handlade på IKEA igår och bytt lampor i spotlightsen under köksskåpen. Känns alltid skönt att få en massa gjort på kort stund! :)

BLev bestämt att jag ska åka upp o umgås med mamsen så Lars kommer o hämtar mig vid 18 tiden så åker vi upp tillsammans. Först kändes de inte som en bra idé eftersom jag kan missa nån jobbchans och så. Men va fasen, jag träffar ju aldrig mamma nästan.. och hundarna - jag saknar Ragnar och Bossan! :) Stannar antagligen bara till imorgon eftermiddag men vi får ju lite tid med varann iaf!

Nu ska jag duscha och packa ihop nå grejer.

Ha det bra!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0