Last day at school.

Idag ska jag göra mitt slutprov och även fast jag vet att jag kommer klara de så är jag nervös. Jag har inget vidare pluggminne för all teori glömmer jag direkt. Måste vara för att det är nåt som är helt ointressant i min värld. Jaja, jag gör mitt bästa! :)

Igår va jag o Jacksson ut o övningskörde för första gången och det va ju inga problem. Bra att jag kört mycket med pappa så jag visste till viss del vad jag höll på med :)

Va även med Elina igår.. först va vi på stan o fika och sen kom hon hit efter middag och spelade kort. När hon åkte vid 22:30 så satte vi igång en film och de va ju onödigt för jag är svin trött idag.. man ska fasen lägga sig i tid när man ska upp. Så dumt.

Nu måste jag rusa.. hejdå!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sörran

När får du veta hur kursen gick? Puss

2011-02-10 @ 10:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0