Köra bil

Idag är tredje dagen jag o Jacke kör och jag måste säga att det gått riktigt bra.
Igår körde vi först ut mot Kvissleby och Njurundabommen för att vända där och sedan köra mot Matfors. Vi körde vidare till Nedansjö och vände där.. in i Matfors centrum och sedan tillbaka till stan.
Idag har vi kört till Birsta, varit på Media Markt, Birsta city och Ica maxi. Det är ju skit bra att träna där ute, dels är de ju trafik, massa rondeller och parkeringar. Så man tränar många moment där ute. Jacke ville att jag skulle prova att köra motorvägen hem men jag ville inte, inte vid 16 tiden då rusningstrafiken precis börjar. Kom ju dock inte undan att köra i stan i rusningstrafik men det gick ju jätte bra trots att ja va skit nervös när jag hade bilar överallt runtom mig. Känns jätte bra att vi kör så mycket som vi gör och det är ju jätte kul nu när man börjat behärska det lite :)

Ikväll blire Railway och pubquiz.. ska bli jätte kul, lär väl dock inte kunna så mycket men va fasen, det är ju god mat och en kul grej! :)

Ha en fin kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0