Goddagens!

Helt otroligt, har bara sovit 4 timmar inatt/imorse men ändå är jag rätt pigg. Har varit i Birsta med Jacke o handla. Han bjuder på 3 rätters middag idag, hans föräldrar kommer också hit. Det blir Kräftskagen, Helstekt oxfilé och friterad glass med hallon. Han är riktigt duktig, har hållt på o förbereda sen imorse. :) Och jag ska faktiskt inte hjälpa till ett dugg, jag ska bara diska och duka. När han för en gångs skull ska laga mat så slår han på stort! :)

Vad ska jag säga om gårdagen då?
Det va jätte mysigt o ha Elina här, vi träffas så himla sällan och hon är ju verkligen en av mina bästa vänner. På Oscar va de packat me folk och jag vet inte om vi hade så jätte jätte kul, men sällskapet va ju iaf bra :) Vi gjorde de bästa av situationen tycker jag! Efter krogen tog vi med oss Nina hem till mig o Jacksson. Jag o Elina tog beslutet att vi skulle försöka prata och komma nån vart med allt. Och det var väl inte helt fel men det hjälpte nog inte särskilt mycket heller.. jag insåg nog bara att det har gått lång tid och mycket har hänt.. Ja mer än så kan jag inte skriva om saken just nu, jag vet inte riktigt vad det gav de där.

Nu ska jag iaf gå in i köket o se hur det går för älsklingen min! Jag är mäkta stolt över han! :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0