Delad tur

Idag jobbar jag delad tur vilket innebär jobb 7-12 och 16-21. Är hemma nu på mina 4 lediga timmar och det har faktiskt varit sköna timmar. Jag har ätit, sett ett avsnitt House, sovit en halvtimme och duschat. Nu sitter jag o dricker kaffe och försöker peppa för andra halvan av arbetspasset :)

Jacke åkte tillbaka till Afghanistan imorse och tro de eller ej, det känns helt okej. Inte konstigt på nåt vis alls. Men vi pratade igår och det blir ju en vanesak det här också. Dessutom konstaterade vi att vi har det jäkligt bra i vårat förhållande nu så därför blir det ingen onödig oro och sådär när han är borta. Såklart så saknar jag honom när han är borta, sista 2 veckorna brukar jag börja sakna mer o mer men det är ju inget farligt, bara nyttigt :)

Nu ska jag nörda lite på fejjan.

Ha de bra!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sörran

Har skaffat blogg igen sörran! Pusssss <3

2011-02-18 @ 16:22:39
URL: http://missyoyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0