Av vilken anledning?

Kom hem igår - med huvudvärk.
Satt med huvudvärken hela kvällen och försökte bli av med den.. jag drack massa vatten, jag åt och jag tog 2 värktabletter. Vid 21:30 orkade jag inte längre utan gick o la mig för att sova bort värken.
Idag vaknar jag med huvudvärk. Jag har tagit en treo nu och hoppas innerligt att den hjälper. Känner mig stel i kroppen.. tänkte när jag klev upp att det måste vara såhär en del gamla känner sig i lederna på morgonen.
Man undrar ju förstås vad anledningen är.. börjar jag bli sjuk, har jag brist på något eller är jag bara övertrött?

Nu måste jag dock kila på jobbet.. hoppas den här segheten och huvudvärken går över så jag kan sluta klaga! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0