Rastlös

Blev så otroligt rastlös efter middagen då vi som vanligt satte oss vid varsin dator.. Så jag tog bilen och åkte ut till Birsta en sväng. Det var väl inte så jätte jätte roligt där heller men skönt att komma ut o röra lite på sig. Fyndade 2 amnings-bh:ar på H&M i rätt storlek och form! :) Har inte hittat nån vettig storlek tidigare och jag behövde nån skön som jag kan sova i sen när den lilla kommit till världen. Vi ska se Jägarna 2 ikväll tänkte vi och jag har köpt riktigt god hallon sorbet som jag ska mumsa på! :D Ha en finfin kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Vi såg jägarna 2 i söndags. Den var riktigt bra faktiskt!

2011-12-13 @ 22:28:14
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0