Hets

Det känns som det har varit några hetsiga dagar.. Det känns skönt att det är många som varit här redan och snusat på honom, nu längtar jag efter en dag då vi inte har något inplanerat! :) Idag har varit en halvskön dag.. vi har haft tvättstugan, varit ute på en promenad och försökt känna lugnet.. men ändå känner jag mig helt slut nu. Jag ska försöka få lite sömn innan vi ska bort till pappa o Britta för annars orkar jag inte den här kvällen.
Man klarar sig bra på de få timmar sömn man får på natten så länge man inte ska anstränga sig med något men minsta lilla ansträngning verkar kräva dubbelt så mycket energi som tidigare och då känner man att 4-5 timmars sömn ändå är för lite.
Det är verkligen som dom säger, man bör försöka vila då barnet vilar men på nåt sätt vil jag ta vara på den tiden och fixa här hemma, duscha och sådär. Det är konstigt hur tiden känns som att den liksom inte räcker till. Man vet inte hur man ska hinna/orka äta nästan :)

Han är hur som helst helt underbar och jag är glad att han är så nöjd och harmonisk som han är! Han fortsätter med att äta och sova i omgångar och verkar bara nöjd över tillvaron. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0