Göra klart

Idag satsar jag på att göra klart allt sånt som egentligen inte är nödvändigt såsom att bädda barnsängen och packa det som går i vår BB-väska. Så man är redo på riktigt för nu får det gärna sätta igång vilken sekund som helst :) Jag längtar som sjutton efter att få det här överstökat.
Igår tänkte jag dock lite annorlunda när vi låg i soffan o kollade på Jägarna 2. Jag tänkte att det var en jätte mysig och skön stund och att när barnet väl är här så kanske det dröjer innan vi kan ligga i soffan o kolla ostört på en film bara vi två. Så man kan ju verkligen se på saken på olika sätt :) Men ja, jag ser nog ändå fram emot att få ut det här barnet, få förlossningen överstökad och framför allt få träffa vårt barn!

Nu ska jag ta o slänga ihop en äppelkaka för jag har ett helt gäng äpplen som jag inte kommer hinna äta upp innan dom blir dåliga.




Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Ja passa på att njuta av varandra =)

Den där nallen känner jag igen :P

Kraam

2011-12-14 @ 15:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0