Abduction

Besvära er inte med att se filmen Abduction för den var inget annat än löjlig. Iofs så finns det säkert jätte många som tycker den är bra men jag o Jacke satt mest o va förvånade över att den kunde bli nå fjantigare än hur den va från första början.

Ingen bebis är på väg ut och jag är lite sur över det idag. Låg o tänkte igår kväll att det skulle sätta igång inatt, jag bad verkligen om att det skulle sätta igång, men icke, känner inget särskilt och det känns som att den aldrig kommer komma ut..

Idag blire lite städning och lite plock, hann inte med det igår så det får bli idag.


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Jag har inte haft några förvarningar med någon av barnen i form av förvärkar i några dagar. Det har satt igång pang bom. Jag hoppas er lille skrutt bestämmer sig för att komma snart så du får det överstökat. :)

2011-12-23 @ 09:23:39
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0