Lätt arbetsdag!

Idag jobbade jag bara till 13 vilket var hur skönt som helst och jag hade vilda planer på att putsa fönster, byta gardiner o greja här hemma. Har jag fått något av det gjort?? Nej! Jag la mig på soffan, kollade ett avsnitt av Grey´s Anatomy och sen la jag mig i sängen och sov en timme. Nu har jag gjort en beställning på H&M och ska försöka få i mig nån middag.
Känner inte alls för att göra något idag men saken är ju den att jag blir så less på mig själv när jag bara slöar. Blir fruktansvärt rastlös av att inte göra nånting. Hua hua, vilka problem! :D

Saknar Jacke mer och mer nu om dagarna.. som ikväll hade de varit perfekt att laga nån god middag och sen mysa ner oss i soffan o glo på nån film. Han ger mig energi den människan och allt känns så meningslöst när han inte är hemma.
Men nu är de inte lång tid kvar på det här Afghanistan jobbet och har man klarat det såhär länge så ska det inte vara nåt problem den här sista tiden heller :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0