Jobbsituationen.

Mitt vikariat tog slut i måndags och det betyder att jag numera är arbetslös. Därmed besökte jag arbetsförmedlingen igår och skrev in mig.. dock så kommer jag säkert jobba några pass lite nu och då så jag behöver nog inte engagera mig så jätte mycket med jobbsökandet. Dessutom ska jag ju faktiskt ha barn snart så kommer ju inte kunna jobba så jätte många månader till.
Ska iaf sätta mig och fylla i lite papper till a-kassan nu och som jag minns det så var det inte det lättaste när man är timanställd. :)

Har lyckats skrapa ihop några pass den här veckan iaf:

Torsdag: 16-21
Fredag: Ledig (än så länge)
Lördag: 10.30-15
Söndag: 10.30-15

Sen har jag än så länge bara ett arbetspass nästa vecka men det hoppas jag att det blir ändring på :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0