Grey´s!

Nu har de 3 första säsongerna av Grey´s Anatomy anlänt. Jga ska genast lägga mig o glo på första säsongen :) Är så less på att det aldrig är nåt på tv så jag tog o beställde lite att titta på istället! Jag har köpt melon, vindruvor och äpplen att mumsa på.. frukt har blivit ett begär, något jag är sugen på mest hela tiden. Godis suget är inte alls lika starkt som förut och det klagar jag minsann inte på! :) Nånting gott kommer det med att vara med barn förutom att få en underbar unge förstås ;P
Som ni kanske fattar så är ja fortfarande inte riktigt vän med det här med graviditet och därför har jag hemskt svårt att skriva om det.. jag måste acceptera allt jag känner innan ja kan dela med mig av nånting..

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Angelica

ohh ser nu att ni ska ha bäbis =) Grattis grattis grattis! Hoppas allt är bra med er alla tre och att du får en underbar graviditet!

Puss o Kram

2011-08-10 @ 11:57:03
URL: http://aggelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0