Dåligt

Har varit på så sjukt dåligt humör några dagar nu så jag har inte orkat skriva nåt!

Var ju i bispgården i påskhelgen och det va riktigt skönt måste jag säga :) Vädret var ju underbart, 24 grader i skuggan och helt vindstilla - det är riktig värme de :)

Fick ett tråkigt besked häromdagen, jag har jobbat för lite timmar i kommunen för att få det där vikariatet jag sökte. Så från måndag är jag arbetslös i en och en halv månad. Så det är bara till o söka a-kassa igen nu då. Känns lite surt men jag är glad att jag fått jobba så länge som jag fått på det här vikariatet. :)

Idag är jag ledig så jag ska köra en dubbel lektion på körskolan om en timme. Är lite nervös faktiskt, men jag vill verkligen inte vara det för jag kör så mycket sämre när jag är nervös.. Efter körningen ska jag åka ut till birsta, emilie ska träna uppsättning igen. Får se hur länge jag blir där.. vädret är ju klockrent idag och det är min enda lediga dag den här veckan, så hoppas hon inte behöver träna jätte jätte länge :)

Resten av veckan ser ut såhär:
Fredag: 13-21
Lördag:  7-21
Söndag: 7-15

Nu ska jag göra mig klar så jag kan gå til körskolan.
ha en finfin dag! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0