Val 2010

Valet är på söndag, har ni bestämt er?



Jag bestämde mig för längesen.. jag bestämde mig utan att följa någon debatt eller några valfrågor, jag bestämde mig utan att fundera över vad som kan vara bra eller vad som kan vara dåligt. Men dom senaste två veckorna har jag funderat, lyssnat och kollat lite på tv för att försöka i den mån jag orkar sätta mig in i förslagen. Igår såg jag valdebatten mellan alliansen och dom rödgröna på Tv4 och jag tyckte det var mycket intressant.
Jag har inte ändrat mitt val som jag gjorde från första början men därmed kan jag inte säga att den andra sidan kommer med dåliga förslag. Båda sidorna vill ju faktiskt Sveriges bästa och det är ju det som i grunden är det viktigaste även om man vill styra Sverige på olika sätt.

Det är iaf skönt, jag har bestämt mig!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0