Ta det med ro.

Min sambo och jag kom överens om att vi skulle åka hemiffrån senast 15:45 till Birsta där vi ska ta ett snabbt besök på Media markt och sen Ica Maxi för att inhandla till kvällens middag. Klockan är nu 16 och min sambo står i duschen. Konstigt nog känner jag mig för en gångs skull inte stressad för jag vet att det inte är värt det och tjat gör bara att allt tar längre tid. Så jag tar det med ro och försöker se det komiska i att han har så dålig tidsuppfattning (om det nu finns nå komiskt i de).

Vi har iaf en skinande ren lägenhet nu och därför mår jag bättre än jag gjort på länge. har varit less trött och grinig men nu mår jag betydligt bättre. Tänk att jag är så beroende av att ha det snyggt och rent runt mig. Jag längtar tills vi kommer igång med renoveringen av vardagsrummet - då lär jag må ännu bättre :)

Kommer bli en kanoners kväll tror jag!

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0