Skönt.

Brukar alltid cykla till o från jobbet och har inget emot det, det går fort är smidigt och dessutom får man röra lite på sig, funkar bra helt enkelt! Men nu senaste 1-2 veckorna har det börjat kännas jobbigt på mornarna eftersom det är svinkallt. Man klär på sig som en idiot och sen får man pula alla kläder i väskan då man ska hem eftersom det alltid är varmt på eftermiddagen. Därför är det så skönt att jag kunde samåka med en arbetskompis i helgen. Så idag lämnade jag cykeln på jobbet och åkte hem med henne, sen kommer hon o hämtar mig imorgon bitti också - perfa! :)

Nu kommer min kära sambo hem efter träningen så nu ska jag börja fundera på om vi ska äta nåt idag. Blir nog tacogatäng eller tacos skulle jag tro.

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0