Nästan pinsamt.

Igår jobbade jag 7-21 och på "timmarna" (då vi är ledig mellan 12-16) så åkte jag, Linda och senare kom Anna ut till Birsta o kollade runt. Det var sjukt med folk men vi strosade runt o letade kläder o skor ändå vi! Linda hade Birsta häftet och bläddrade hejvilt i det men man har ju inte skit mycket pengar den här helgen eftersom vi inom kommun o landsting får lön till veckan.. något som Birsta city inte verkar tänkt på när dom skrev sista datum 26/9 i häftet! :)

Igår när jag kom hem fårn jobbet hade jag tänkt ta en tur till pappa och Britta där Johanna va men jag va alldeles för trött.. Jag satt i soffan nägra minuter men 21:20 sa jag godnatt till Jacke och gick o la mig. Han klagade och jag förstår han.. han tycker jag är så tråkig som går o lägger mig runt 21:30 varje kväll och tiden fram tills dess sitter jag bara o gäspar och längtar efter att få sova. Han får aldrig se mig pigg eftersom jag är som piggast på morgonen fram till lunch och sen börjar man långsamt dala.. Men samtidigt trivs jag med att lägga mig tidigt och kliva uupp tidigt. Jag vill va pigg på morgonen och inte på kvällen. Jag vill inte vara vaken länge för att sen sova länge..

Nu jobbar jag iaf bara 2 dagar till sen är jag äntligen ledig 1 dag! :)

Ha en fin söndag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Häftet ska tydligen fungera på Tisdagkväll också, under hemmakväll, 16-20. :)

2010-09-26 @ 08:24:31
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0