längesen

Det var längesen jag sov så dåligt som inatt. Jag har haft huvudvärk och ont i magen så jag har vridit och vänt mig hela natten, det var skönt när klockan ringde så jag fick kliva upp.

För några dar sen så hittade Jacke en tjänst i afghanistan som militär som bara skulle vara typ 1 månad. Så jag sa att han skulle söka den eftersom han är så grymt sugen på att åka tillbaka. Igår ringde dom och surrade lite med han om den här tjänsten och eventuellt så kommer han få åka. Då åker han nästa vecka! Dom skulle lämna besked imorgon eller på fredag så nu väntar vi spänt på vad dom ska säga.
Jag va ju helt med på att han skulle söka det här men jag va inte alls beredd på att han skulle dra iväg med så kort varsel. Det känns rätt konstigt. Och om han åker så kommer jag vara hemskt orolig.

Det är nog det här som gjort att jag sovit så dåligt inatt iaf.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet!
Ha en bra dag!

Denna veckas jobbschema:
Idag (onsdag): 7-16
Imorgon (torsdag): 7-16
Fredag: 7-17
Helgen: LEDIG. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0