Idag är det dags.

Idag startade jag dagen med en cykeltur och min första detoxdag. Cyklade alltså bort på Ica för att hämta ut paketet med detox-kitet. Men allvarligt, det var så vidrigt, det smakade förjävligt så jag fick kämpa som en idiot för att få i mig det och nu sitter jag och mår illa av smaken i munnen. Man ska ju vänta ett tag med att äta något så jag må ju göra de... måste försöka dricka nån juice eller nåt för att få bort smaken. Fy sjutton, hur ska jag lyckas få i mig det här 2 ggr om dagen? Ska prova ikväll om de smakar bättre om man blandar med juice.

Idag börjar jag 16 och det känns faktiskt riktigt skönt! :) Så idag ska jga plocka fram en väska och kanske börja förbereda packningen så den går smidigt imorgon kväll då jag kommer va så jäkla trött! Ser sjukt mycket fram emot Stockholm i helgen! Lovely! :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0