En dag i taget.

Har verkligen tagit en dag i taget den här veckan.. Städningen som inte blivit gjord på en månad är jag nästan klar med :) Har tagit lite varje dag och det funkar ju faktiskt rätt bra måste jag säga! :)

Inatt har jag sovit hemma eftersom Jacke är på skyddsombuds kurs i Umeå och det har ju gått riktigt bra. Jag brukar ju vara så mörkrädd o fjantig när jag ska vara själv men inga problem inatt alls! Har ju så jävulskt skön dygnsrytm nu så det är inte klokt. Går o lägger mig 21:30 och somnar nästan på en gång.. så en bra stund innan 22 sover jag sött fram till 6 då man ska upp för att ta sig till jobbet. 8 timmars sömn varje natt = mycket skönt :)

Idag jobbar jag 8-17 och imorgon jobbar jag 7-15 sen är ja ledig i helgen, jippi! :) Imorgon efter jobbet ska jag till Birsta för att Mli ska fixa mitt hår, kanske klippa lite lugg och färga till mig. Elina o Tobbe kommer i helgen och jag ska med dom på en 30 års fest på lördag! Ska bli kul o va med Elina, saknar henne hemskt mycket i min vardag även fast vi pratar rätt ofta!

Nä hörrni nu är de bäst jag kilar.

Kastar in nästa veckas schema också ifall jag inte bloggar nå mer på nån dag nu.
Nästa vecka (Vecka 36):
Måndag: 14-21
Tisdag: 7-17
Onsdag:
LEDIG
Torsdag: 7-13
Fredag: 7-17
Lördag: 7-21
Söndag: 7-15


Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0