Bra!

Idag har det varit en rätt bra dag såhär långt. Resan till Stockholm är bokad så jag åker 12:08 imorgon.. jobbar ju bara 7-11 så det ska bli skönt. Jag ska försöka sova lite på tåget ner så jag inte är super trött när jag anländer! :)
Chefen kom med ett roligt besked också: jag får fortsätta på det här vikariatet åtminstone oktober ut, mycket positivt kan ja lova! Sen skrev jag upp mig på en lista över julen att jag kan jobba hela julafton, halva juldagen och halva annandagen, lär nog bli så också för det är nog inte många som vill jobba julhelgen..

Ikväll ska jag packa det sista, duscha och sen bara sitta i soffan och försöka bli av med förkylningen som kommit smygande med rinnande näsa och halsont.. Den har inte brutit ut till fullo än och jag tänker inte tillåta den att göra de heller. Sådeså!

Ser fram emot en skön helg i våra kära huvudstad med min älskade vän Elina!

See ya!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0