typiskt.

Kom ner till Sthlm igår och va jävligt snorig.. så jag är lite hängig men det är bara att bita ihop och kämpa vidare! :) Det är ju inte varje dag man är i huvudstaden med bästa Elina!
Igår tog vi de lugnt, kikade på Idol, spelade lite kort och gick sen o la oss vid 1 tiden.

Nu har jag duschat i nästan en halvtimme för att kunna inbilla mig att jag är lite friskare. Ska på stan snart och kika lite, kanske man hittar en jacka? -Vore inte helt fel.
Ikväll blir de utgång med Elina och några kompisar till henne vilket såklart blir skit kul! Hoppas bara inte att jag snorar ner hela kvällen och blir seg - jag vägrar!

Ha en bra dag, för det ska jag ha här med min älsklingsvän!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0