Skärp dig.

Jacke ringde idag.. oc hur va jag?? Negativ, ynklig och jag klagade över hur synd det är ommig när han väljer att vara där nere.. Hualigen, jag hatar när jag är sådär. Jag msået skärpa mig och be om ursäkt, jag gör det verkligen inte lätt för honom heller! Jag som varit så duktig o stark den här veckan som gått. Vad hände med mig nu egentligen? Skärpning genast! :)
Nu ska jag slänga mig i duschen och göra mig iordning så det är gjort iaf, annars brkar det kunan bli stressigt när jag ska iväg på jobbet och det verkar ju onödigt! :)
Ha en bra fredag och helg! :)
(By the way så fattar jag inte vad det är för fel på blogg.se nu.. men det går inte att göra mellanrum mellan raderna, all text trycks ihop.)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0