Plötsligt.

Plötsligt så slogs jag av att Jacke faktiskt ska tillbaka till Afghanistan igen! Visst han ska inte dit som militär och det är väl lite mindre risker med det här jobbet men ändå.. fattar ni hur långt det är till Afghanistan?? Kom precis på att det är fasen på riktigt.. jag kommer va helt ensam i den här lägenheten hela vintern. Det kommer gå bra, det vet jag men shit va ja kommer sakna han! Kommer nog sakna han mer den här gången än förra gången eftersom jag kommer bo själv nu. Förra svängen bodde jag ju med pappa och Britta o hade dom nära hela tiden.
Men det kommer säkert gå jätte bra den här gången också, måste peppa för det hela tiden iallafall!
Hold on, be strong, right!? :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0