Afghanistan.

Idag ringde min kära sambo till mig och berättade att han fått en chans att åka till Aghanistan tidigare, redan på onsdag.. Så han åker på onsdag, blir borta 3 veckor och sen vet jag inte hur länge han är hemma innan han drar igen..
Kan säga att jag varit i chock sen jag fick beskedet.. ringde emilie för att berätta och fick ett litet sammanbrott, då förstod jag nog innebörden av mina ord. Nu tror jag att jag backat lite igen och inte riktigt förstår att han faktiskt ska åka. Men det kommer ju såklart gå bra, det vet jag, dels att vara själv hemma och dels att vara ifrån varandra.

Det konstigaste med det här är nog att det kom så förbaskat plötsligt.. men det kanske är positivt också, jag vet inte?


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: gabriella

går bloggen bra? :D

2010-10-18 @ 18:03:53
URL: http://ovesson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag sötnos? :)

2010-10-18 @ 18:36:35
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: matilda

det kommer gå bra :) vi kan ju ses nåndag om du vill =) men räkna med att dom kommer bli borta längre, ställ in dig på det så blir det bara positivt om dom kommer hem tidigare :) anton tror att dom blir borta i ca fem/sex veckor.. det brukar bli längre än vad dom sagt och nu har dom sagt fyra veckor. Det kommer gå bra :) jobbigast första veckorna, men man kan ju prata varje dag så det är ju skönt :)

2010-10-18 @ 23:12:41
URL: http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0