Yes, ja är pigg!

Jag är mig själv igen, äntligen! Va inte pigg när ja vakna men så fort ja sträckt på mig lite o tvättat av ansiktet så kände jag mig riktigt alert. Jag har plockat undan här hemma och pysslat med blommorna denna morgon och det är så sjukt för det är just på tidiga mornar innan jobbet som jag kan få för mig att fixa med saker här hemma. Jag borde kliva upp flera timmar innan jobbet så jag skulle hinna med en rejäl städning :)
.
Jobbar 8-17 idag och det ska säkert gå bra! Jag har haft hyffat lugna dagar den här veckan måste jag säga, inga vidriga långpass och lugnt på jobbet. det har varit en bra vecka helt enkelt :)
.
Nu ska jag borsta tänderna innan ja promenerar iväg till jobbet!
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0