Vitlök.

Kände igår mors enär ja klev upp att jag börja bli förkyld så jag åt en vitlöksklyfta.. under dagen kändes det mycket bättre och jag trodde att jag kanske bara inbillat mig på morgonen. Idag är halsen lite ond och jag känner än en gång att det är nånting på gång. En till vitlöksklyfta har jag tagit och nu ska jag dricka te med honung i - vägrar bli sjuk!
Nu har iaf jag och min sambo bestämt oss för att ta en sista minuten innan jul. Blir antagligen teneriffa och vi åker förmodligen runt den 12/12. Ska bli så grymt jäkla skönt att komma ifrån den här förbaskade snön och kylan! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Hej! Tänkte göra ett tecken på att jag fortfarande läser din blogg, har man följt dig hittills så är ju dumt att sluta :) Vad myysigt med sista minuten o fara ifrån det här skitvädret!! Blir nästan avis.. När kommer sambon hem igen då? Hoppas du mår bra, kram

2010-11-23 @ 08:41:16
URL: http://denander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0