Shopping!

Idag kan man snacka om shopping!
Jag har köpt:
- Helly Hansen vinterskor på Scorett för 1039 kr. (bild nedan)
- Vit tröja på Ginatricot för 199 kr.(bild nedan fast inte en grå)
- Ljuslykta, Indiska 49 kr.
- 4 st bordstabletter, Indiska 35kr/st.
- Doftolja för ljuslyktor, Indiska..vet inte priset.
- Stjärna på fot, Åhléns 199 kr.
- 1 st slev, Cervera 35 kr.
- 1 stekspade, Cervera 49 kr.
- 1 SIA doft-blockljus, Welcome 85 kr.
.
Ja det var väl allt jag köpt tror jag. Sen gick jag o Britta på Charm o åt en god macka och drack en mariestad efter det hårda shoppandet! :)
.
Har varit en helt fantastisk dag måste jag säga - jag är super nöjd. :) Ska förmodligen ut me Emilie o hennes kollega Ida ikväll. Men inget är hundra procent bestämt än.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0