Overkligt och ovanligt.

Klockan ringde klockan 6 men det vet jag inget om, jag sov ja.. som tur va så hade jag ställt en klockan 06:15 också som jag hörde. Mina ögon svider denna morgon av trötthet. Är det mörkret som gör att jag är så förbannat tröt på mornarna? Jag har ju alltid varit morgonpigg och tagit mig upp på klockans första signal utan problem. Men nu, jag fattar liksom inte vad jag gör på morgonen, går runt o sover tror jag. Det är jäkligt jobbigt särskilt eftersom jag är så van vid att jag alltid varit morgonpigg. Jag ska skylla på vintern: "Dumma, dumma vinter, jag behöver dig inte alls!"
Nä det är väl bäst jag försöker vakna till och sen gör mig klar för jobbet. Tror jag ska gå till jobbe så kanske jag lyckas vakna lite.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0