Morsning!

Så jävulskt skönt, nu är jag mig själv igen! Jag kommer upp tidigt på morgonen och är pigg som jag alltid varit tidigare, det är så skönt! :)
.
Snart är den här veckan slut och snart får man lön, jag kommer göra av med en hel del pengar nu i helgen har jag kommit fram till. Men det är faktiskt bara nödvändiga saker - dock dyra saker. :) Man brukar väl säga: "Pengarna ska rulla".
.
Sen kan jag berätta att jag inte vet när min sambo kommer hem (såg att du frågat de Denise), men någon gång nästa vecka bör han komma.. Så det är inte länge kvar nu - härliga tider! :D Ska verkligen bli kul att få hem för gud vad jag saknat honom.. men jag kan ärligt säga att det blir ju lite av en omställning också. Nu är jag van att vara själv och det blir en helt annan vardag när man är själv. Jag behöver inte laga mat, inte hålla koll på att det finns mat i kylskåpet, jag sover oavbrutet hela nätterna och är pigg på morgonen, jag behöver inte bry mig om annat än mina egna grejer och mina egna tider. :) Ja som sagt, det blir lite annat när han kommer hem men det spelar ingen roll - det blir ju underbart att få hem han!
.
Nu ska jag borsta tänderna och bege mig till jobbet i snöyran.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0