Idag

Idag hade jag tänkt få en del gjort.. håller på o lagar mat nu som jag ska ha i matlåda.. men måste laga en till rätt tror jag, ska göra matlådor så det räcker hela veckan precis som mamma tjatat om. :) Men jag vet ju att jag förmodligen kommer lessna, glömma bort och inte äta matlådorna. Ska dock göra ett tappert försök. Vet inte varför jag blivit så emot matlådor, tror det är att jag tycker dom blir så tråkig när man ska värma upp dom sen. Då äter jag hellre en fräsch sallad på jobbet. :)
.
Ska till pappsen idag eftersom det är farsdag men blir nog inte där så länge.. tänkte som sagt laga en till maträtt i eftermiddag och sen vill jag gärna plcoa undan o förbereda lite inför den kommande veckan. Jag vet ju att jag nästan aldrig får nåt gjort under veckorna. Det står liksom still då man jobbar. Och nästa helg ska jag åka bort så då kommer det verkligen inte bli nåt gjort på hemmaplan.
.
Veckans schema kommer här:
Måndag: Tandläkaren 10.10 och sen jobb 12-21
Tisdag: 8-15
Onsdag: 16-21
Torsdag: 8-17
Fredag: 7-13. sen ska jag åka bort och umgås med mamsen hela helgen.
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0