Enjoy, find the joy!

Motivationen har varit i botten den här veckan och jag vet att mina kollegor har märkt det på jobbet. Många som sagt: "Mäh, vad är det med dig Du brukar ju aldrig va sådär negativ!". Faktum är att jag brukar vara negativ som ni vet, men jag brukar undvika det på jobbet för det ger bara dålig stämning.
Iaf så bestämde jag mig för att spela lite skön musik nu innan jag drar på jobbet så jag kanske blir lite gladare och lite inspirerad.. eller så kan man ju å runt o tänka på hur rik man är just idag då lönen kommit, det gör en ganska glad också! :)
.
.
Axwell - i found you (remode)
.
.
Far east movement - Like a G6


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0