Duktigt.

Äntligen har jag fått lite gjort här hemma.. men det tog tid innan jag fick ett ryck. Nu är iaf golven och listerna rena. Har dock inte dammtorkat utan dammsög av de flesta ytorna istället, jag är helt enkelt för lat.
Badrummet är rent och dom tvättade kläderna ligger hopvikta i garderoberna.

Imorgon kväll innan Jacksson kommer tänkte jag ge mig på köket. Tänkte torka av skåpen lite, kaklet och sånt där. :) Det känns skönt att skylla på att jag städar för att det ska vara fint när Jacke kommer hem.. för om jag skulle städa av anledningen att det är jul snart så skulle det aldrig bli gjort. Så mycket kan jag inte påstå att jag bryr mig om julen. 

Har precis ätit stuvade makaroner och köttbullar så jag är redo för en kväll på jobbet.

Ha det bra! 

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0