Busy.

Igår på jobbet så insåg hur spänd jag är med städningen.. för igår på jobbet var första gången på flera dagar som jag slappnade av och var lugn. När klockan närmade sig 17 och jag skulle sluta så fick jag huvudvärk, kände mig stressad och rastlös - det var dags att städa igen. Hann dock med en hel del igår och fick upp en riktigt bra speed så jag känner mig harmonisk nu. Kommer hinna - det vet jag! Är i huset nu och har varit här o städat i 2 timmar, lär bli här hela dagen och kvällen skulle jag tro. Så helgen kanske inte blir så stressig ändå! :)

Imorgon hoppas jag på finväder så vi kan grilla och bjuda hem pappa och Johanna på en canasta-kväll :) Britta skulle tyvärr jobba men annars var ju såklart hon välkommen också!

Nu ska jag slänga i mig lite sallad och sen är det bäst att fortsätta med städningen.

See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: My.

Hej. vart jobbar du någonstans? Förstår att det är städning du jobbar med.

2010-06-03 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0