Äntligen.

Äntligen känner jag mig pigg och utvilad.. efter tre nätters jobb och 14 timmar sömn på tre dygn så va jag skit trött igår och somnade framför tvn, vilket resulterade i att jag känne rmig pigg och alert idag :)

Igår va vi hos Jackes föräldrar stor del av dagen.. Jacke fixade med deras bredband och jag gjorde mest ingenting. :) Fick iaf låna en resväska av dom så igår kväll packade vi det mesta. Jag kände att det var lika bra för annars hade jag känt mig stressad över det där. Idag ska jag och Johanna flyttstäda källaren i pappa och Brittas hus och inatt ska jag eventuellt jobba så imorgon lär man vara trött igen.

Idag ska vi lämna ifrån oss lilla Bosse och det känns lite vemodigt faktiskt.. man har liksom vant sig vid att ha henne här nu. Men samtidigt så vill jag ju inte ha henne på heltid.

Nä nu ska jag göra mig redo för att dra bort till huset och städa!

See ya!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0