Uscha...

Herregud, va trött ja är! Fattar inte hur jag kan vara så himla slut efter 7 timmars sömn..!? Fick jobba igår 17-22 - gött! Jag har haft lite ångest och känt lite oro de senaste dagarna eftersom det inte har plingat så mycket om jobb i telefonen. Men igår så fick jag äntligen ett pass iaf! :)

Idag har jag tvättstugan och det är därför jag har tvingat mig upp trots den dryga tröttheten.. Får se vad mer jag ska kunna åstadkomma här hemma idag. Känns inte så motiverande att städa o greja eftersom det ska läggas klinker i helgen. Jag kan ju plocka undan lite i hallen inför klinkerläggningen. :)

Ja vad mer? Idag åker Elina och Tobbe iväg på en 2 veckors semester till Thailand.. och jag är inte avundsjuk för jag har ingen som helst längtan till Thailand.. men det får mig att längta till Spanien resan som äger rum i maj. Skönt o komma iväg lite från detta land.

Nu ska jag ta o få i mig nå frukost.. och  senare måste ja ringa o se om Mli vaknat, dom har ju förmodligen köpt lägenhet nu dom. Grattis! :D

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0